5in1 Deluxe Dance Pad

Shrnutí níže uvedené recenze:

Koupi taneční podložky doporučujeme pro vlastníky herních konzolí, ke kterým lze podložku připojit. Výhodně lze zakoupit např. v e-shopu http://www.kukacka.cz nebo http://www.tanecnipodlozky.cz, kde se za tuto taneční podložku neplatí poštovné! Pokud však taneční podložku plánujete používat čistě s PC, dejte přednost podložce X-PAD Extreme Dance Pad nebo X-PAD PROFI Version Dance Pad, tato podložka totiž standardně nepodporuje hru PlayDance (která je v češtině a navíc až pro 8 hráčů) a ostatní taneční hry jsou již poměrně zastaralé.

Taneční podložka 5in1 Deluxe Dance Pad Soft Foam, známá také jako Ingnition, je určena všem, kterým nevyhovuje tvrdší výplň u sesterské 5in1 Deluxe Dance Pad Hard Foam a ocenili by pocitově měkčí podložku při tanci. Podložka je jak designem, tak podporou tanečních her shodná s typem s tvrdší výplní. Tzn., že je kompatibilní s operačními systémy MS Windows a Linux a umožňuje připojení k herním konzolím PS/PS2, Wii, XBOX a GC, jejichž software je však nutné zakoupit zvlášť.

V prodejním balení naleznete kromě samotné podložky také CD s programem Stepmania 3.9 (pro Windows) s více než 200 písničkami a Instalátor DDR.CZ. Instalace a veškeré nastavení je opět shodné, jedná se tedy o připojení podložky systémem Plug&Play a není potřeba stahování ani instalace dalších ovladačů (o jednoduchosti celého procesu se můžete přesvědčit zde.)

Samozřejmostí je pak rovněž použití i s dalšími tanečními simulátory jako např. DWI (Dance With Intensity), ITG (In The Groove), Dancing Stage a dalšími Dance Dance Revolution hrami. Šipky na podložce jsou opět mírně vyvýšeny, což usnadňuje orientaci při tancování na rychlejší skladby. Na druhou stranu je právě díky použití měkčí výplně tancování obtížnějších skladeb méně komfortní a hráče snáze vyčerpá, neboť kupříkladu výskoky jsou náročnější. Na spodní straně je pak podložka opatřena klasickou protiskluzovou vrstvou, která zabraňuje nechtěnému posunování na většině podlahových krytin.

Zůstává tak pouze na uvážení hráče, zda použití měkčí výplně bude považovat za zápor či klad. Pokud se rozhodne pro pořízení této podložky, zklamán jistě nebude, neboť podložka nabídne, stejně jako druhý model, velkou porci zábavy a navíc nadstandardní podporu herních konzolí, která není u těchto typů zařízení zcela samozřejmá.

POZOR: U tohoto typu tanečních podložek se na trhu můžete setkat také s nekvalitními polskými plagiáty. Přestože podložky vypadají identicky, jsou k jejich výrobě používány tenčí materiály a životnost a kvalita tohoto výrobku je tak podstatně nižší. Pokud chcete mít jistotu, že kupujete kvalitní produkt, ujistěte se, že je podložka potištěna logem DDR.CZ.