IMG Super Dance Pad

Taneční podložka pro TV a PC

Shrnutí níže uvedené recenze:

Koupi taneční podložky nedoporučujeme. Pokud hledáte taneční podložku pro připojení k TV, doporučujeme koupit podložku TvFit, která jediná ze všech recenzovaných podložek připojitelných k TV má odpovídající kvalitu (kvalitní grafika a zvuk, šipky běžící v rytmu hudby a rychlé reakce při stisku šipky), je plně v českém jazyce a kromě taneční hry obsahuje kompletní cvičební programy posilování, fitness a jógy.
Pokud vám postačuje verze taneční podložky pro PC, dejte raději přednost velmi podobné taneční podložce USB Dance Pad či kvalitnějším podložkám řady X-PAD. Tato podložka po připojení k PC n
epodporuje hru PlayDance, což je další zásadní mínus této taneční podložky.

Použitými materiály a provedením je tato taneční podložka naprosto shodná s taneční podložkou  USB Dance Pad - liší se pouze barvou okrajů, jinak je od sebe nerozeznáte. Jediným rozdílem je možnost připojení k TV pomocí cinch konektorů, které je ovšem natolik nekvalitní, že výrazné cenové navýšení oproti USB Dance Pad rozhodně neodpovídá a je lepší preferovat verzi USB Dance Pad. Navíc v balení naleznete pouze neoriginální vypálené CD s polskou verzí Stepmanie a s pouze malým počtem písní. Český manuál a návod k použití a instalaci budete hledat marně, balení je totiž vůbec neobsahuje. Součástí balení je pouze manuál (spíše pouze několik bezpečnostních upozornění) v angličtině na velmi malém kousku papíru.

Češtinu budete hledat marně i na dárkovém balení. Ponechme stranou jeho grafické ztvárnění, které u levnějších podložek bývá obecně slabší. Zaujal nás však nápis v hebrejštině či obdobném pro nás exotickém jazyce.

Elektronika taneční podložky je zcela nevyhovující -  krytky na baterie na podložce nedrží a vypadávají, u recenzovaného kusu přestal fungovat napájecí adaptér a to již po druhém použití. Výrobek nemá přímo na taneční podložce žádný výrobní štítek a tak chybí dokonce i CE (vyjadřující prohlášení o shodě) - to naleznete pouze na dárkovém balení.

Pokud se Vám povede připojit taneční podložku k TV, vrátíte se zpět v čase do 80. let. Grafika, která se zobrazí na TV, Vám doslova vyrazí dech. Hry v MS-DOS měly již tenkrát lepší grafické zpracování než tato dnešní podložka. Text na TV, který je kompletně v anglickém jazyce, je téměř nečitelný a šipky splývají s pestrobarevnými a pohybujícími se obrázky na pozadí. Hráč je vidí teprve v horní části obrazovky, když už je však pozdě. Běh šipek neodpovídá rytmu hudby. Navíc podložka reaguje se značným zpožděním, takže šipky musíte tisknout o něco dříve, než doběhnou na obrazovce na své místo, je tak opravdu dílem náhody, zda šipku úspěšně chytnete či ji minete. Poměrně málo písní, které se v televizní verzi opakují, nemohou stačit ani nenáročnému uživateli. Nelze opomenout, že rozšíření o nové písně není možné.

Taneční podložka využívá stejného chipu a programu jako ostatní levné taneční podložky pro připojení k TV. Zde je k dispozici nahrávka taneční hry po připojení k TV. Pozor, že nekvalitní obraz není způsoben chybným nahráním videa - v reálu je totiž obraz opravdu takto mizerný a následující video je v plné kvalitě (sledujte pokud možno po maximalizaci na celou obrazovku).

A ještě ukázka přiložené bonusové hry. Bohužel hra jakkoli negraduje a i ve vyšších kolech je stále stejně nudná:

Nutno podotknout, že balení neodpovídá ani ceně, uváděnému popisu od prodejce a už vůbec ne nárokům dnešního zákazníka.